[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 488: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 488: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4774: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3891)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4776: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3891)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4777: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3891)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4778: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3891)
Bordeauxdog Forum • Toon onderwerp - een goed thuis voor jade

een goed thuis voor jade

Hier staan honden die op zoek zijn naar een nieuw huis.

Moderators: evelien, Bordeauxdogherplaatsing

een goed thuis voor jade

Berichtdoor bren&jade » 20 sep 2013 17:44

hallo allamaal..
ik weet niet of ik hier op het juiste adres ben,maar ben aan het rondkijken waar ik terecht kan.
ik heb geprobeerd contact te leggen met de bordeaux dog club maar dat wil niet echt lukken..
het gaat om mijn lieve bordeaux jade een super lieve teef van 3jaar, met pijn in mijn hart heb ik de beslissing genomen dat ik voor haar een nieuw thuis moet zoeken,ik heb jade gekregen als kado van mijn inmiddels ex vriend,een 7 weken oud rimpel proppie met veel te grote pote,ore en kop..ik was meteen helemaal verliefd!ik ben super blij met haar en heb alles voor mijn beesje over,dat heeft mij ook meer en meer laten beseffen dat zij bij mij niet het leven heeft wat zij verdiend,ik heb de laatse jaren een hoop voor mijn kiezen gehad waar ik niet nader op in wil gaan,maar ben de laatste 2jaar ook keihard aan het werken om overal boven op te komen,zoals ik eerder al noemde kwam jade toen ik nog samen was met mijn ex vriend,er was altijd iemand voor haar en samen waren wij na alle ellende aan het zorgen dat wij samen en voor jade een beter leven en omgeving konde waarmaken..een jaar na de komst van jade was onze relatie over,ik heb de afgelopen 2jaar ongelovelijk hard gewerkt en kom er langzaam bovenop maar tot mijn verdriet komt er ook steeds weer wat nieuws op mijn bord, ik heb al die tijd mijn uiterste best gedaan om jade een zo goed mogelijk leven te geven maar als ik echt eerlijk ben moet ik met pijn in mijn hart toegeven dat ik haar niet biedt wat zij eigenlijk nodig heeft..ik werk 6-7 langen dagen in de week,ze gaat 3a4x per dag uit tusse de middag race ik op en neer..als ik thuis ben is al mijn liefde en aandacht voor haar,ze heeft meer speelgoed dan een kind wat het goed heeft,altijd een bot of iets te knabbele en wanneer ik vrij ben gaan we naar het bos..ik doe het beste wat ik kan maar spijtig is dat niet het beste voor haar..ze verdiend veel beter en ik ben nog lang niet op het punt waarop ikzxelf haar dat kan bieden..dat doet pijn,het is een ongelovelijke lieve en trouwe hond,ze is altijd vrolijk,gezellig en af en toe lkkr ondeugend,altijd eve enthousiast als ik thuis kom,heel sociaal,kan als de beste knuffele en wanneer ik verdriet heb steunt ze me dan komt ze als een stoere bink naast me zitten,legt haar hoofd op me schouder en der poot op mijn hand..kortom het is een geweldige hond!
waarom ik op deze site een bericht plaats is omdat het een bordeaux dog forum is wat betekend dat hier liefhebbers van deze hond zitten, ik wil mij met dit verhaal niet bevinden op sites als marktplaats of dergelijke, ik zat erg in 2 strijd want jade is een ras en een teef..ik wil geen geld verdienen over haar rug,wat ik wil is een goed thuis voor haar! maar zet je haar neer voor een goed thuis komen daar ook mensen op af die niet om haar geven,gwoon voor de show en of die haar maar zien als een goudmijntje..zet ik haar voor het bedrag die je doorgaans voor een bordeaux neerlegt heb je een zekerdere kans dat je iemand treft die dat echt voor haar over heeft..

ik hoop dat er op deze site mensen zijn die kunnen helpen..die mij kunnen verwijzen naar een plek waar ik er vrijwel zeker kan zijn dat ze goed terecht komt of iemand die zelf intresse heeft..wat ik zoek voor jade is een goed thuis waar ze liefde,aandacht en ruimte heeft zoals zij dat nodig heeft en verdiend!

jade is een teef van 3jaar..er is geen kwaad woord over haar te zeggen, ze is lief,sociaal,lkkr enthousiast..ze houd van knuffele en zelfs als ze wellis iets "stouts"doet kun je op der vriendelijke onschuldige koppie niet boos zijn..ze weet ook precies hoe ze het weer goed moet maken..ze is altijd vriendelijk,maar ook beschermend,niet op een valse manier ze heeft echt nog nooit lelijk gedaan tegen iemand maar daarmee bedoel ik ze waakt op haar maniertje over t huis..en als ik haar vanaf schemer uitlaat is ze heel alert,houd alles in de gate,en er zit wellis een groepje jongere dan stelt zich stoer op ze doet niks maar met haar houding richting hun aat ze merke dat ze niks moete uithalen zeg maar,t zelfde is met nieuwe mense,vriende neme wellis is een andere vriend mee die ze niet kent,vrouwe zijn meteen der vriendje en bij manne doet ze eerst heel stoer blaffe en gromme,maar zodra diegene ze hand uitsteekt gaat ze op haar rug ligge..en komk die gene de rest van de tijd niet meer van der gekroel af..zo'n hond is jade,er zit geen kwaad in op geen enkele manier,ze ziet er stoer uit en draagt bescherming van mens en huis uit maar ze is lief en onderdanig en een allemans vriendje..ze kan met katten al kan niet elke kat haar enthousiasme waarderen,de mijne is het gewend en die geef ook te kenne als die t ff genoeg vind,dan laat ze hem ook gewoon en ze kan met andere honden alleen met de laatste is ze vaak erg onzeker,zij is heel onderdannig maar laat zich ook niet kenne,het gebeurd weleens dat er bijv buiten een hond los is(zij loopt altijd vast vanwege haar enthousiasme en nieuwschierigheid) en die komt als een bezetene aan en der glijk bove op,bijt ze ff van zich af,maar als die haar dan eve wat ruimte geef is t ok en speelt ze er vrolijk mee..kinderen is ze niet heel erg gewend die zijn er in mijn kring weinig maar degene met wie ze kennis heeft gemaakt ging goed, ook hierin is ze in t begin onzeker,iewat terughoudend maar ze laat het overzich heen komen en als je haar ook aanmoedigd dat het ok is geeft ze zich over en is ze de grote knuffel hond..het enige wat ik bij kindere wel altijd in acht heb genomen is haar niet dwinge,er is nog nooit een situatie geweest waarin ik moest ingrijpe of t gevoel had dat ze iets zou doen,maar er zijn momente geweest waarin zij aan mij aangaf dat ze niet op haar gemak was,dat merk je aan haar houding en de manier waarop ze bij je komt zitten en je aankijkt..jade is een hond van vertrouwe en op je bouwe..dat kun je haar onvoorwaardelijk maar dat heeft ze andersom ook nodig..in welke situatie ook,als het voor haar ok is is het ok..zo niet zal ze niet meteen verandere in een monster maar aan haar vertrouwens persoon te kenne geve dat ze het niet ok vind of niet weet wat ze ermee aan moet en t in jou hande legge om die situatie voor haar en met haar te handele..en dat heb ik altijd gedaan,en ze vertrouwd daarop,ik vind dat dus een belangrijk iets wat zij bij ieder ander ook moet kunne.
ik kan nog wel 6 paginas volschrijven met lof over jade,maar ik ben zo open en eerlijk mogelijk geweest,zo is de kans op de juiste persoon en het juiste thuis het grootst..het doet mij ontzettend veel verdriet maar ik doe het uit liefde voor haar

liefs brenda en jade
Laatst bijgewerkt door bren&jade op 07 nov 2013 12:26, in totaal 1 keer bewerkt.
bren&jade
Komt net binnengevallen
Komt net binnengevallen

Re: een goed thuis voor jade

Berichtdoor evelien » 20 sep 2013 17:59

neem even contact op met http://www.bordeauxdogherplaatsing.nl/

Sterkte intussen.
Afbeelding

niemand verdwaalt ooit op een rechte weg
evelien
Moderator
Moderator

Berichtdoor bren&jade » 20 sep 2013 18:02

ja dat klinkt heel logisch..bedankt voor je reactie!
bren&jade
Komt net binnengevallen
Komt net binnengevallen

Berichtdoor Lientje » 20 sep 2013 20:06

Ik denk ook dat de bordeauxdog herplaatsing iets voor jullie kan betekenen!

Sterkte!
Afbeelding
Groetjes Evelien
Lientje
Elite Lid
Elite Lid

Berichtdoor Pini » 20 sep 2013 22:02

Ik hoop dat de herplaatsing iets voor je kan doen en je snel een heel fijn huis voor Jade vind. Sterkte want het lijkt met niet makkelijk om afscheid van haar te moeten nemen.
Afbeelding

Senna 31-8-2009 - 8-1-2012. Dapper meisje.. Dag pup.. Voor altijd trots, voor altijd in mijn hart..
Pini
Elite Lid
Elite Lid

Berichtdoor thijs » 21 sep 2013 05:56

ik hoop van harte dat jade een liefdevol huisje mag vinden
Afbeelding

Groetjes Mieneke
thijs
Elite Lid
Elite Lid

Berichtdoor cesselbrugge » 21 sep 2013 09:41

Heel veel sterkte in het vinden van een goed plaatsje voor Jade....! Lijkt me verschrikkelijk afscheid van haar te moeten nemen..
Afbeelding
cesselbrugge
Elite Lid
Elite Lid

Berichtdoor jessymax » 21 sep 2013 09:45

De Bordeauxdogherplaatsing heeft momenteel even een rustpauze, daarom is de website en hun pagina op Facebook niet bereikbaar.
Afbeelding

Groetjes Astrid
jessymax
Elite Lid
Elite Lid

Berichtdoor evelien » 21 sep 2013 09:51

Afbeelding

evelien
Moderator
Moderator

Berichtdoor peet » 21 sep 2013 10:18

Ze kan altijd een mailtje sturen, bordeauxdogherplaatsing@gmail.com.
Afbeelding
peet
Senior Lid
Senior Lid

Berichtdoor evelien » 21 sep 2013 12:26

Afbeelding

evelien
Moderator
Moderator

Berichtdoor peet » 21 sep 2013 14:07

:lol: :) :(
Afbeelding
peet
Senior Lid
Senior Lid

Berichtdoor mijkie » 25 sep 2013 17:05

misschien helpt een foto ....

iig sterkte met de beslissing en hopen op het beste !!
R.I.P mijn vriend , ga je goed hooch
mijkie
Junior lid
Junior lid

Berichtdoor Smook » 04 nov 2013 22:14

Hallo Brenda en Jade,

ik heb even een vraagje, is Jade er nog? wij zoeken een leuke hond die wij heel veel liefde kunnen en heel graag Willen geven.
Wij hebben 12 jaar een erg leuke en lieve hond gehad maar door K moeten laten inslapen dat verdriet is niet te vervangen.
Maar nu na een jaar leegte is er wel weer een plek om ons heen voor een lieve hond vandaar mijn vraag.
Ik hoop dat ik nog wat hoor.

Ik heb nu een paar mails gestuurd PM maar geen gehoor, dus probeer ik het zo maar even

Vriendelijke groeten
Smook
Smook
Komt net binnengevallen
Komt net binnengevallen

Berichtdoor Pini » 04 nov 2013 22:49

Welkom op het forum!
Misschien zou je Peet even een pb kunnen sturen of zij nog iets van deze hond gehoord heeft? Want volgens mij is het bazinnetje van Jade niet meer op het forum geweest.
Afbeelding

Senna 31-8-2009 - 8-1-2012. Dapper meisje.. Dag pup.. Voor altijd trots, voor altijd in mijn hart..
Pini
Elite Lid
Elite Lid

Volgende

Keer terug naar Herplaatsing