Eigenlijk vertik ik het altijd om dit soort topics te openen.
Vaak denk ik: kom op, er moet toch een andere oplossing zijn?
Of, bezint eer ge begint.
Maar vandaag is het anders...
Ik kijk bijna nooit meer op MP, puur omdat ik het te triest voor woorden vind hoeveel pups er te koop staan, en ook volwassen honden waar op geboden mag worden.
Wordt er een beetje moe van hoeveel oproepen er op MP en facebook staan van zielige honden die een baasje zoeken omdat de mensen er niet over na hebben gedacht of ''ineens'' allergisch zijn.
Net kijk ik sinds lange tijd op MP, en zie daar een oude bekende.
Voor Missie wordt altijd nog een goede plaats gevonden, en nu wordt ze op MP aangeboden.
Ik ga ze niet aanvallen, nu er bekend is hoe de vork in de steel zit, en ben er ook helemaal niet op uit om hier een rel te veroorzaken dat het belachelijk is en blablabla. Het enige wat ik hoop is dat er hier iemand een plekje heeft, of een plekje weet waar Missie voor altijd kan blijven.
Ik ben haar naam nu even kwijt, maar het vrouwtje van Missie heeft al eerder een topic geopend en helaas is daar niks uit gekomen. Wij hebben de ruimte, geld en tijd niet voor een er bij, maar mocht het wel zo zijn, zou Missie van harte welkom zijn Wat ik nog weet is dat Missie ontzettend sterk is maar naar mijn weten geen gekke gedrags - of gezondheidsproblemen. Het is niet uit medelijden, of ze af te vallen. Mij heeft het toentertijd geraakt dat ze niet meer voor Missie konden zorgen en de reden daarvoor. Misschien helpt het, misschien ook niet. Maar missie verdiend een baas die haar aan kan en tijd heeft voor haar.